Subject: infopäring
From: "Alla Ratova" <[email-masked]>
To: "info.aki" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jan 2024 18:11:53 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleksime tänulikud teie selgituse eest allpool kirjeldatud olukorra kohta.

Oleme veebipood ja müüme tooteid Eestis. Ostude eest tasumiseks on meie
klientidel võimalus sõlmida meie partneritega (krediidiasutustega)
järelmaksulepingud.

Kahjuks ei täida kõik kliendid hiljem korrektselt oma rahalisi kohustusi
ega maksa järelmaksulepingute alusel.

Hetkel on meie partner (krediidiasutus) meie poole pöördunud nimekirjaga
lepingutest, mille alusel kliendid neile ei maksa ja väidavad, et nad ei
saanud kaupa kätte. Partner soovib esitada hagi ja palub anda kinnituse,
et klient on kauba kätte saanud.

Kõik need kaubad said kliendid OMNIVA postiautomaatide kaudu. Me saame
OMNIVA-lt küsida kauba kättesaamist kinnitavat kviitungit. Kuid need
kviitungid sisaldavad pakkide numbreid, postiautomaatide aadresse ja
pakkide kättesaamise kuupäevi.

Kas saame oma partnerile (krediidiasutusele) need andmed täies mahus
esitada?

Kui ei, siis mil määral?

Lugupidamisega/Best regards,

Alla Ratova

Pearaamatupidaja

Chief Accountant

MK Trade Baltic OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]